«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ

«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολ
«Ποτέ δεν επιθύμησα να γίνω αρεστός στους πολλούς. Αφ' ενός, δεν κάθισα να μάθω τι αρέσει στους πολλούς·κι αφ' ετέρου, τα όσα ήξερα εγώ βρίσκονταν μακριά από τη δική τους αντίληψη». Επίκουρος: (341 π.Χ. - 270 π.Χ.)

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Τα ψέματα των εβραίων και ο ανύπαρκτος όρκος του Μ. Αλεξάνδρου εις την Ωπίν.

        Για χάριν της ιστορίας οφείλουν να καταγγελθούν δυο ψεύδη των εβραίων, σχετικά με τον Μ. Αλέξανδρο, για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας. Πρώτον ψεύδος είναι, ότι ο Αλέξανδρος, βαδίζων προς την Αίγυπτο επέρασε από την Ιερουσαλήμ και δεύτερον ότι έδωσε όρκον στην Ωπίν.
 
Ιδού πως έχουν τα πράγματα:

Α) Υπάρχει ένας εβραίος, του οποίου το όνομα το πραγματικό, αγνοούμε. Αυτός εμφανιζόμενος, με το Ελληνορωμαϊκό ψευδώνυμο Φλάβιος Ιώσηπος, έγραψε βιβλίον, υπό τον τίτλον: «εβραϊκή αρχαιολογία» το οποίο είναι γεμάτο από ψεύδη. Ειλικρινώς δεν με ενοχλεί, που συκοφαντεί τους Έλληνες, διότι εμείς αποδείξαμε την αξία μας, δημιουργώντας κοσμοκρατορίες πολλές φορές. Αλλά να αναρωτηθούν οι εβραίοι όλα αυτούς τους αιώνες τι έπραξαν. Το μόνο που ήσαν, ήταν ένας λαός δούλων υπό των αιγυπτίων, των Ελλήνων, των περσών, των βαβυλωνίων, των ρωμαίων και διαφόρων άλλων. Ήταν ιστορικώς ασήμαντοι και ουδείς σοβαρός ιστορικός ασχολήθη μαζί τους. Αν επιχειρήσωμεν σύγκριση μαζί τους, αυτή θα είναι βλασφημία προς την ιστορικήν αλήθειαν. Ας επανέλθουμε στο θέμα. Ουδείς αρχαίος ιστορικός αναφέρει ότι ο Αλέξανδρος πέρασε από την Ιερουσαλήμ. Μόνο ο ψεύτης ο Ιώσηπος (ή όπως αλλιώς λέγεται) το γράφει και μάλιστα εμφανίζει τον βασιλέα να προσκυνή τον εβραίο αρχιερέα!!! Εντυπωσιακό πάντως είναι, ότι τον Μ. Αλέξανδρο υποδέχθηκαν οι εβραίοι εν πομπή, κατά τα λεγόμενα του Απίωνος.
Επί του θέματος διαβάζουμε στον Arthur Weigall («Μέγας Αλέξανδρος», σελ. 258): Σύμφωνα με τον Ιώσηπον ο Αλέξανδρος πήγε κι έκανε μια επίσκεψη στα Ιεροσόλυμα. Αλλά επειδή κανείς άλλος αρχαίος συγγραφέας δεν το αναφέρει το επεισόδιο αυτό, οι σύγχρονοι ιστορικοί το απορρίπτουν. Ωστόσο ο αρχιψεύτης εβραίος, περιγράφει υποδοχή του Αλέξανδρου που προσκυνά τον αρχιερέα! Αλλά και αν υποθέσουμε ότι ο Αλέξανδρος πέρασε από τα Ιεροσόλυμα τι σημαίνει αυτό; Τίποτε! Θέλουν όμως να δείξουν ότι ο Αλέξανδρος έδωσε σημασία στους εβραίους. Το αληθές είναι ο βασιλεύς αγνόησε την Ιουδαία, η οποία κατά τον Μπίρτ ( «ο Μέγας Αλέξανδρος» σελ. 155): « η μικρά Ιουδαία ήτο συνηθισμένη στην υποταγή και το κράτος τους μικρόν και ασήμαντον»..
 
 Β) Ο δήθεν όρκος, που δήθεν έδωσε ο Αλέξανδρος, στην Ωπίν είναι το δεύτερον σκόπιμον ψεύδος, ουδείς αρχαίος ιστορικός τον αναφέρει. Απολύτως ουδείς! Είναι δε, τόσο σοβαρό το θέμα, ώστε δεν θα παρέλειπε να το απομνημονεύσει ο Πλούταρχος, ο Αρριανός, ο Διόδωρος κ.τ.λ. που μνημόνευσαν πλήθος άλλων θεμάτων δευτερευόντων και ασημάντων.

Οι νεότεροι δύο-τρείς συγγραφείς που αναφέρουν τον όρκον, εάν ήσαν έντιμοι, όφειλαν να ανακοινώσουν την πηγή των. Που το βρήκαν για να το βρούμε και εμείς; Τούτο απαιτεί η επιστήμη της ιστορίας και ο σεβασμός της αλήθειας.

Εν προκειμένω ο «όρκος» αποβλέπει, στο να μειώσει την Ελληνικότητα του Αλεξάνδρου, τον οποίον εμφανίζει να πιστεύει ότι όλοι οι λαοί είναι ίσοι, ότι δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ Ελλήνων και βαρβάρων ενώ το αληθές είναι ότι ο Αλέξανδρος επίστευεν και εφήρμοζεν ακριβώς τα αντίθετα. Έτσι αποδεικνύει ολόκληρος η ιστορία του, που φυσικά δεν διαγράφεται με έναν ανύπαρκτο όρκο. Ωστόσο αυτόν τον «όρκο» κάποιοι φρόντισαν να τον γράψουν σε πινακίδα που εντοίχισαν στο αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» στην Χρυσούπολη Καβάλας, ώστε να δημοσιοποιείται το ψεύδος.

Επί του προκειμένου ο Άγγελος Σακκέτος, στο βιβλίο του: « Η άγνωστη ζωή του Μεγάλου Αλεξάνδρου» γράφει: «…καθημερινώς πλέον βεβαιωνόμαστε, ότι όχι μόνο δεν υπήρξε αυτός ο όρκος εις την Ωπίν…» Γνωρίζουμε ότι οι εβραίοι χάλκευσαν ψευδή γεγονότα που παρουσίασαν ως αληθή, και κάποιοι ύποπτοι ή βλάκαι τα αναπαρήγαγαν ξανά στα βιβλία τους. Οι ψευτοκουλτουραίοι, προσκυνημένοι δούλοι της παγκοσμιοποιήσεως, της νέας εποχής και της νέας τάξης πραγμάτων, επινόησαν έναν έξυπνο τρόπο για να βάλουν λόγια στο στόμα του Μ. Αλεξάνδρου, ώστε η προπαγάνδα τους να είναι αποτελεσματική, μιας και ο Θρυλικός στρατηλάτης -κατ΄αυτούς- δεν ήτο Έλλην πολίτης, αλλά πολίτης του κόσμου! 
 


Πηγή: Ο βασιλεύς Αλέξανδρος 
Εκδόσεις Ήλεκτρον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου